reklama

Moj nazor na ticho

Vcera po futbale som si sadol a napisal toto(okrem prvyh troch vyrokov jedneho v strede ktory sa podaril moje zenuske ), pisal som po tichu, o tichu, lebo som o nom nevedel vela. Teraz uz viem a budem radsej ticho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)



Láska je predovšetkým modlitba a modlitba je ticho.
(Exupéry)

Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí.
Karel Capek

Ticho lieci
Bethoven

100% ticho na zemi neexistuje moze byt iba v tvojom srdci
Hawran

Ticho hovori hlasnym tichom.
Hawran

Aj ticho ma svoj zvuk
Hawran

Bez ticha nepocujes ticho
Hawran

Nikdo neprekrici ticho v tvojom srdci
Hawran

Ticho oslobodzuje myslienky.
Hawran

V tichosti najdes svoj hlas.
Hawran

Nikdo ti nerozkaze aby si bol ticho. Lebo prave ticho je v dusi.
Hawran

Dusa bez ticha nema pokoj.
Hawran

Ticho je slovo ktore sa nemoze vyslovit.
Hawran

Pocujes to ticho? NIe? ani ja nie.
Hawran

Boh casto hovori ked mas ticho v srdci a v hlave, nie ked ho mas na perach.
Hawran

Ticho ma svoje zakony.
Hawran

Ticho neoklames
Hawran

Ticho je jediny zvuk ktory nepocujes.
Hawran

Bud ticho v spravny cas to je vysada geniov
Hawran

Ked ticho prehlusi vsetok hluk, ja tu uz nebudem.
Hawran

V tichu sa skryva strach.
Hawran

Kto vela hovori ma strach z ticha
Hawran

Kto ma strach z ticha, vela hovori.
Hawran

Kto ma strach z ticha nema pokoj v dusi.
Hawran

V tichu sa citi prijemne iba vyrovnany clovek
Hawran

V tichosti najdes pokoj.
Hawran

Ticho je trapne, len vtedy ked nemas vnutorny pokoj
Hawran

Ticho hovori vela o pokoji
Hawran

V tichej a pokojnej tvari najdes viac mudrosti ako v tisicoch slov.
Hawran

Ticho je znakom mudrosti.
Hawran

v tichej vode ziju tiche zvery
Hawran

Ticho ma usi
Hawran

Ticho je mostom medzi dusou a duchom
Hawran

Bojim sa ticha, ze ma prezradi
Hawran

V tichu sa vela ludi citi nepohodlne.
Hawran

Ticho hovori v prospech pytajuceho sa.
Hawran

Ticho je vietor ktory lame chore stromy.
Hawran

Ticho nema hranic
Hawran

Ticho a hluk su ako svetlo a tma. Nikdy ich nenajdes na tom istom mieste.
Hawran

Hrobove ticho nieje len v hrobe
Hawran

Ked dokazes ticho pocuvat si vynimocny clovek.
Hawran

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Male chlapci su ticho iba ked spia. Stary muzi su ticho iba ked nespia.
Hawran

Boh hovori skrze ticho.
Hawran

Blazna boli z ticha hlava
Hawran

Mudri hladaju ticho sami v sebe.
Hawran

Z tichom prichadza neistota, ked mas zle svedomie.
Hawran

Tak bud ticho a pocuvaj, co ti povie ticho.

Roman Hawran Lacho

Roman Hawran Lacho

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovak, Bratislavcan, zenaty, otec, syn, amatersky herec, perkusionista, srdcom Lakota, Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu